De Calella a Santa Susanna
Calella és un municipi totalment patinable, ja que és totalment pla, amb bon asfalt, places i carrers de vianants, encara que el principal, el carrer església, té les rajoles ratllades i no el faig mai. A part de la gentada que hi ha en hores de comerç.
(Calella es totalmente llano y patinable, con buen asfalto , salvo la zona peatonal centro, de baldosas rayadas poco aptas y generalmente con demasiada gente.)
Seguidament ens centrem en la tirada llarga que podem fer per enllaçar amb la ruta entre Malgrat i Santa Susanna i posteriorment veurem altres fórmules per allargar-la una mica més.
Tot just al límit entre Calella i Pineda (Poble Nou), podem deixar el cotxe a prop de la via del tren i començar el recorregut per una avinguda de dos carrils separats per una mitjana, tota recta i ample, on els cotxes no han de ser cap problema, ja que normalment hi ha espai per aparcar i no hi ha mai cap vehicle. Només haurem de mirar una miqueta en les rotondes, ja que s'estreny una mica el pas.
(Para enlazar con la ruta antes reseñada, dejaremos el coche en el límite entre Calella y Pineda, al lado de la vía y empezamos por una avenidaa doble ancha y sin problemas, vigilando en las rotondas, donde se estrecha un poco.)
Així arribem a Pineda, i ens disposem a creuar-la, pujant per un carrer de vianants, que ens porta directe al cor de Pineda, a la Plaça de les Mèlies, i al costat, la plaça de l'Ajuntament. El carrer de sobre, ens portarà cap a Malgrat, per un carrer recentmen restaurat, a un sol nivell i unes pilones que separen les voreres de la calçada.
Pel camí del mig, pràcticament sense trànsit, passem pel terme municipal de Santa Susanna i baixem al mar per un altre camí que ve del nucli urbà fins a la via.
(Cruzamos pineda por una calle peatonal que nos lleva al corazon del pueblo, la plaza de Les Mèlies, ayuntamiento y seguimos el recorrido por la calle San Antonio. Pasamos un camino entre campos que al llegar al término municipal de Santa Susanna, volvemos hacia el mar para empalmar con la parte que ya conocemos)
A la tornada, farem el mateix camí a la inversa, si bé podem creuar Pineda anant de l'Ajuntament a l'estació pel Carrer del Mar.
(Al volver, reharemos el camino a la inversa, si bién podemos ir del ayuntamiento a la estación por la Calle del Mar)
5 Comments:
Que planito y apetecible se ve todo!
¿Por cierto, es una ciudad fantasma? No hay ni un alma, nada de trafico, tienes toda la calle para ti. ¿Son las fotos de un domingo muy de mañana quizas? Pero por el sol no parece temprano, me has dejado intrigado.
Estan echas en invierno al mediodia. Hay que tener en cuenta que no son las calles más céntricas, y si pasa alguien, esperas un poco.
Por lo demás, en invierno se patina muy bien, si excesivas molestias. En verano es un pelín más complicado, pero hay muchas variantes menos transitadas, ya que oscurece más tarde.
Buenas, soy de barcelona pero tengo una casa en pineda!patino bastante por el maresme, yo practico agresivo y somos unos cuantos en el maresme, os doy todo mi apoyo.
Hola,
Soy de Mataró y me acaban de regalar unos patines en línea pero me está costando divertirme con ellos puesto que no sé patinar, me podrías decir si sabes si en el maresme si imparten clases para principiantes??
Pues no, siento decirte que no tengo noticias de clases por aquí. Lo más cerca que tienes es en Barcelona, en el parc del Clot (Glories) dondo estan los de la APB, que pagando una pequeña cuota anual, tienes acceso a todas las clases que quieras. También està la Escola Oficial de Patinatge, el la Estació del Nord:
http://www.patinarbcn.es/
http://www.escolapatinatge.com/
Publicar un comentario
<< Home